FAQ
Facturatie
Terug naar overzicht-
Waar kan ik mijn facturatie voorkeuren wijzigen?
Voor het aanpassen van uw facturatiegegevens of -voorkeuren kan u rechtstreeks contact opnemen met onze administratieve afdeling: boekhouding@odot.be. Indien u
Lees meer -
Hoe wordt de dienstverlening van Odot gefactureerd?
Voor de Odot dienstverlening krijgt u telkens op de jaarlijkse vervaldag van uw overeenkomst een factuur toegestuurd.
Lees meer -
Krijg ik mijn energiefactuur via Odot?
Van Odot krijgt u op de jaarlijkse vervaldag van uw overeenkomst een factuur voor onze dienstverlening. Uw energieverbruiken krijgt u
Lees meer -
Waar kan ik terecht met vragen over mijn factuur?
Indien u een vraag of een opmerking heeft over onze facturatie, dan kan u rechtstreeks contact opnemen met onze administratieve
Lees meer
Nog
onopgeloste
vragen?
Neem gerust contact met ons op en wij helpen u graag verder met al uw vragen!
Slimme energiemix
Onze oplossingen.
We benutten onze expertise om voor grote groepen bedrijven te onderhandelen op de markt zodoende een gestandaardiseerd aanbod te bekomen met hoogkwalitatieve totaaloplossingen aan de beste prijzen.

Elektriciteit en aardgas.

Zonnepanelen.

Laadpalen.

Windturbines en PPA.

Energie-injectie.
