FAQ
Praktische vragen
Terug naar overzicht-
Hoe bekom ik via Odot een offerte voor zonnepanelen?
Indien u voor zonnepanelen een offerte via Odot wil bekomen, dan kan u eenvoudig via ons contactformulier een offerte aanvragen: Simulatie
Lees meer -
Waar kan ik mijn facturatie voorkeuren wijzigen?
Voor het aanpassen van uw facturatiegegevens of -voorkeuren kan u rechtstreeks contact opnemen met onze administratieve afdeling: boekhouding@odot.be. Indien u
Lees meer -
Krijg ik mijn energiefactuur via Odot?
Van Odot krijgt u op de jaarlijkse vervaldag van uw overeenkomst een factuur voor onze dienstverlening. Uw energieverbruiken krijgt u
Lees meer -
Kan ik extra aansluitingen toevoegen aan mijn Odot abonnement?
Opent u een nieuwe vestiging of wil u een bijkomende aansluiting door Odot laten beheren? Dat kan! U kan in
Lees meer -
Krijg ik een overzicht van de gerealiseerde besparingen?
Jaarlijks bezorgt Odot aan alle klanten een activiteitenrapport. Daarin wordt aangegeven hoe de beurs zich het afgelopen jaar heeft ontwikkeld
Lees meer -
Wijzigt mijn abonnement als mijn verbruiken dalen of stijgen?
Het Odot abonnement is gebaseerd op verbruikscategorieën per aansluiting die u in beheer wil geven. Indien uw verbruiken (drastisch) dalen
Lees meer -
Kan ik mijn verbruiken zelf opvolgen?
De periodiek waarop u uw verbruiken kan opvolgen, hangt af van het type meter van uw aansluiting. Hebt u een
Lees meer
Nog
onopgeloste
vragen?
Neem gerust contact met ons op en wij helpen u graag verder met al uw vragen!
Slimme energiemix
Onze oplossingen.
We benutten onze expertise om voor grote groepen bedrijven te onderhandelen op de markt zodoende een gestandaardiseerd aanbod te bekomen met hoogkwalitatieve totaaloplossingen aan de beste prijzen.

Elektriciteit en aardgas.

Zonnepanelen.

Laadpalen.

Windturbines en PPA.

Energie-injectie.
